ANMÄL DIG HÄR!

4 november 2020 09:00-10:00

Inga Cannes-lejon delades ut i somras på grund av pandemin. Men det betyder inte att världen har slutat kommunicera eller att det inte finns spännande case att visa. Tvärtom!

Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg på Creuna, har i mer än tio år sammanfattat Cannes Lions, världens främsta festival för kreativitet och innovation. Varje år delar hon med sig av banbrytande kommunikation och insikter från de mest tongivande rösterna inom kommunikationsbranschen.

I år sker det digitalt. Du får ta del av ny forskning om sambandet mellan kreativitet och effekt, the power of the masses, hur man omfamnar framtiden och hur vårt hjärta är kärnan i allt.


EN INSPIRERANDE FÖRELÄSNING MED DE SENASTE
TRENDERNA, SPÄNNANDE CASE OCH INNOVATIONER
INOM KOMMUNIKATION OCH KREATIVITET



"Best of Cannes 2020" är kostnadsfritt och sänds digitalt via verktyget TwentyThree.

Missade du dragningen? Se hela, från början till slut, nedan! 

FÖRELÄSARE

Ulla-Karin Barrett
Senior Brand Strategist på Creuna

Läs mer