ANMÄL DIG HÄR!

17 november 2022 16:00-18:00Knowit Göteborg

I år var det äntligen dags för ett fysiskt Cannes Lions igen, efter två år av pandemi. Men det allra bästa med det är att vår "Best of Cannes"-turné är tillbaka i fysisk version. Som vi har längtat! 

Vem vann? Och varför? När juryn i Cannes samlas för att kora årets vinnare samlas även hela kommunikationsbranschen för att inspireras, utbildas och diskutera vad som kommer att krävas av oss framöver: Har du koll på Gen M, Web 3, DAO och B2A? Är purpose-driven marknadsföring fortfarande rätt väg? Och är din organisation så jämlik som du tror? 

Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg på Knowit, har i över tio år sammanfattat Cannes Lions, världens främsta festival för kreativitet och innovation. Varje år delar hon med sig av banbrytande kommunikation och insikter från de mest tongivande rösterna inom kommunikationsbranschen. I år samlas vi på Knowits kontor i Göteborg där Ulla-Karin sammanfattar det hela.


När: 16.00-18.00 den 17 november
Var: Knowit Göteborg, Vikingsgatan 3

"Best of Cannes 2022" är ett kostnadsfritt event


Efter föreläsningen bjuder Knowit Experience på Beaujolais Nouveau-häng!

Stanna gärna kvar och ta ett glas med oss på vår årliga tradition som brukar vara mycket uppskattad. Ni får lär er mer om detta spännande vin som smakar skumbanan (!) Quiz utlovas och vinnaren får gå hem med en fin flaska rykande färsk BN.


Vad är Beaujolais Noveau?

Beaujolais Nouveau är ett vin från regionen Beaujolais nära Lyon i Frankrike och ordet Noveau betyder ny. Beaujolais Nouveau = Det nya vinet från Beaujolais!Det som gör det speciellt är att det görs på årets skörd av druvor och i rekordfart (ca 4 veckor!) och lagras alltså inte alls. Vinet får dock aldrig säljas före den tredje torsdagen i november.

FÖRELÄSARE

Ulla-Karin Barrett
Brand Strategist på Knowit

Läs mer

Sveriges Kommunikationsbyråer
info@komm.se

Sveriges Kommunikationsbyråer är en branschorganisation för konsulter inom åtta olika discipliner av marknadskommunikation: action marketing, design, direktreklam, event, interactive, media, pr, och reklam. Vi arbetar med och för våra medlemmar på två sätt: som medlemsorganisation och som intresseorganisation.