Konsumentvanorna förändras i snabb takt och målgrupper likaså. Rörligt innehåll visas när som helst och var som helst. För att hålla jämna steg med utvecklingen så måste varumärken och marknadsförare tänka om och anpassa sin kreativa strategi.

Men var ska man börja? Svaret är: ABCD-ramverket.

Den 10 maj vill vi bjuda in dig till detta frukostseminarium på Googles kontor i Stockholm (Kungsbron 2), där vi tillsammans går igenom de fyra pelarna i ABCD-ramverket (Attract, Brand, Connect och Direct) och forskningen bakom det. Vi kommer också att få lyssna till Ariane Le Port, Global Creative Effectiveness Lead på Google, som kommer att prata om framtiden för kreativiteten.

Frukost serveras från kl. 08.30, presentationen börjar kl. 09.00.

Deadline att OSA är den 3 maj. Det finns ett begränsat antal platser så missa inte att anmäla dig! (Reservlista sedan 28/4).

👋 Vi ser fram emot att se dig där,
KOMM x Google

Agendan

08:30

Frukost

09:00

Introduktion till dagens session

09:05

ABCD-framework

Arielle Ehnevid, Industry Manager

Read more
09:25

Future of Creative

Ariane Le Port, Global Creative Effectiveness Lead

Read more
09:45

Q&A med Ariane


Read more
09:55

Finishing remarks