Anmäl dig här!

6 maj 2021 09:00-10:00Digitalt via Zoom

Hur ser morgondagen ut på din arbetsplats?

Vi i vår bransch är vana att göra research och ställa rätt frågor för att veta vad de bästa lösningarna att utveckla kundens affär är. Men vilka frågor behöver vi ställa oss själva när det gäller framtidens arbetsplats och arbetssätt?

Som arbetsgivare har du en del att ta hänsyn till, inte minst lagen, regler, förordningar där det gäller att ha koll. Och dessutom önskemål och behov från medarbetare tillsammans med alla erfarenheter från senaste året.

Hur ställer vi frågorna och fångar in tankarna så att vi kan göra så mycket rätt och bra som möjligt när svaren saknas?

Vi är nyfikna på att se hur vi kan vara ännu bättre i morgon än idag vad gäller till exempel kreativitet, engagemang, effektivitet och lönsamhet

Vi på Byråcoachen ställer frågor, hämtar in kunskap, tips och bidrar med verktyg och inspiration för att du ska kunna göra det som både är rätt, och det som känns rätt.

Under detta webinarie får du därför:


Kunskap!
Det finns lagar och regler att förhålla sig till utifrån en omfattande arbetsmiljölagstiftning. Du som arbetsgivare har ett stort ansvar och behöver ha en del kunskap. Vi vill att det ska vara lätt att göra rätt. Fremias arbetsmiljöexperter berättar vad som gäller och vilket stöd det finns att få!

Erfarenheter och tips!
Vi har lyssnat på frågor och funderingar, diskuterat och samlat tips och råd både från andra byråledare och erfarna personer med bakgrund inom ledarskap, förändringsledning och kommunikation.

Vårt mål är att du som arbetsgivare och byråledare ska få inspiration och stöd för att vara den bästa arbetsgivaren - både när det handlar om att utveckla arbetsplatsen och leda dina medarbetare. Och som Fremia säger – Älska arbetsgivarlivet.


Anmäl dig här!

Om Byråcoachen – för att vi bryr oss om branschen!

Byråcoachen är ett initiativ från DIK som uppstått för att vi bryr oss om kommunikationsbranschen. På ett ödmjukt sätt vill vi tillsammans med grymma partners stötta byråer till ökad hållbarhet, lönsamhet och tillväxt. Ett sätt är ju priset Årets Arbetsgivare som vi tagit fram tillsammans med Regi. Byråcoachen är ett annat sätt.

I Byråcoachen samlar vi specialister, som med relevant kunskap, konkreta verktyg och inte minst förståelse och erfarenhet för branschens möjligheter och utmaningar kan stötta både ledningen och medarbetarna till att bli ännu lite bättre i morgon än idag.

Alla vi pratat med vill göra rätt – men att veta vad, hur och när kan kännas som en livstidslång vetenskap av lärande. Vet ni? Det behöver det inte vara! Därför är vi nu ett gäng partners som tillsammans bidrar med det bästa och smartaste vi har. 

Vi vill och kan förändra och utveckla saker för branschen – tillsammans!

Fremia