Under de senaste åren har vi konsumenter tittat på mer video än någonsin tidigare, vi har haft mer innehåll att välja mellan och fler plattformar att titta på än förut. Tittaren bestämmer vad bra innehåll är. Så vad betyder egentligen bra innehåll för oss konsumenter och hur påverkar det varumärken och annonsörer? 

Idag dyker vi ner i dessa frågor och tittar närmare på vad de som kan YouTube allra bäst, kreatörerna, kan lära oss om vad bra innehåll är. Kreatörer förstår betydelsen av att tittaren har oändliga val av innehåll och har länge designat innehåll för vad deras publik älskar. Moderna kreatörer har snabba produktionsprocesser, de analyserar varje video och anpassar och experimenterar för att förbättra nästa. Under morgonen ger vi dig både konkreta tips och inspiration!

Datum: 7 december
Tid
: 8.30-9.45
Plats: Google Sverige, Kungsbron 2 Stockholm
 

Välkomna! 👋

Säkra din plats!

Föreläsare

Sara Mattsson
Creative Lead, Northern Europe, Creative Works at Google

Läs mer