Att framgångsrikt och kreativt bygga varumärke i en mer komplex värld.

Vi vet alla hur viktigt varumärkesbyggande är, men hur ska man lyckas att ta hänsyn till allt myller av format och plattformar?

Vi vet också att kreativitet är en av de viktigaste faktorerna för ROI, men vad betyder det egentligen för video och vad innebär konsumentförändringarna för en långsiktigt hållbar marknadsföring?

I denna session kommer vi att utforska hur man lyckas som marknadsförare och hur man ser man till att vara framgångsrik trots den ständigt ökade komplexiteten.

Datum: 25 oktober
Tid
: kl 9.00-9.30
Plats
: Digitalt

25 oktober kl.9.00-9.45

Välkomna! 👋

Säkra din plats!

Föreläsare

Arielle Ehnevid
Client & Partner Manager at Google

Arielle Ehnevid har sedan 8 år tillbaka varit på Google där hon bland annat jobbat varumärkesbyggande utifrån ett data- & insiktsperspektiv i Stockholm, London och i USA. Arielle har deltagit i arbetet med att utveckla insights-produkter i USA. För närvarande är hon kund- och byrå-ansvarig på Google i Sverige. De senaste åren har hon varit kundansvarig för några av Sveriges största globala aktörer. I hjärtat är hon en datanörd som riktigt njuter av att hitta guldkorn bland mängder av data.  

Läs mer