Säkra din plats här

Välkommen  till ett seminarium som ger dig kunskap att använda för att göra, just det, välkommen reklam.

Du deltar i en dialog om hur du konkret ökar den emotionella styrkan i reklamens innehåll. Utgångspunkten är en jämförande analys av reklamfilmer för fyra varumärken. Seminariet ger besked om vilka känslor filmerna väcker i det ögonblick de möter konsumenten. 

Den första halvtimmen ägnas åt detaljerna i jämförelsen. Under den andra halvtimmen är du med och identifierar de reklamgrepp kreatörer kan – och bör - använda för att göra innehållet i filmerna mer emotionellt. I dessa tider undviker vi trängsel, så även digitalt. Antalet deltagare är därför begränsat till 50. Deltagandet förutsätter att du i förväg tittar på de fyra filmerna, och det lite extra noga.

Länkar till filmerna får du tillsammans med bekräftelsen på din anmälan men du hittar dem även här på sidan i menyn! 

Datum: 18 november 2020 
Tid:
Kl. 15.00-16.00
Plats: Framför din dator, via Zoom

Kostnadsfritt för KOMMs medlemmar!

Säkra din plats här

Föreläsare

Göran Swahn
Vd, Indikat

Fredrik Wallner
Co-Founder & Partner, Moodscores


”Moodscores interaktiva seminarium ger god hjälp till att förstå, och agera på, resultaten.” 

– Annika Rehn Frobell, Strategy Director DQC och medlem i KOMMs effektkommitté